sâmbătă, 2 februarie 2008

normal.Sibiu.

Dupa toata agitatia de anul trecut, Sibiul a revenit la normal. Asa zice toata lumea. Eu nu prea cred... Eu cred ca o sa vina din ce in ce mai multi turisti, in cativa ani o sa ne sufocam de-a dreptul. Pana atunci, lunile ianuarie - martie sunt luni moarte. Intram pe webcam-uri si deabea vedeam cateva persoane in Piata Mare. Azi a iesit in sfarsit soarele, asa ca am iesit si eu la plimbare. Eu si inca cateva mii de persoane.O plimbare destul de lunga: am batut cam toate strazile din centru, am fost in fiecare coltisor care imi place din Sibiu. Am trecut de zona renovata si am ajuns in orasul de jos, unde sunt case paraginite, stradute inguste si nici picior de turist. Am facut si ceva poze. Cu alte cuvinte mi-am incarcat bateriile pentru urmatoarele saptamani friguroase. Astept primavara. Astept plimbarile de duminica dimineata si dupaia ciocolata calda din Piata Mica. Vreau sa vina caldura!!!

Niciun comentariu: