vineri, 8 februarie 2008

Romanul, jobul si televizorul

Vorbeam azi pe mess cu un domn respectabil, fost lucrator fruntas al Politiei Romane actualmente pensionar de lux. Si din una in alta am ajuns la meciul de tenis care se desfasoara la Sibiu...

el: - Sa te uiti azi la tv ca e meciul de la SB in direct!
eu:- Nu cred ca reusesc pt ca azi merg la teatru si nu am cand. Dar la ce ora e?
el: - Acum se joaca in direct!
eu: - Pai acum sunt la servici! Si nu am tv...
el: - Cum nu ai??? Ce firma esta asta???

Da, chiar asa? Ce firma este asta? O sa-i scriu sefului meu direct sa ii scrie sefului lui direct sa ne cumpere tv! Si nu unul pt toti, ci unul pt fiecare. Sa il pun pe birou si sa ma uit la filme, meciuri, desene animate...Ca doar toate firmele au tv, nu? Cum de nu m-am gandit inainte la asta? Cand prietenii mei care lucreaza in firme private imi povesteau ce ei au tv in birou si urmaresc reality show-uri eu la ce ma gandeam? Cum de mi-am ales eu tocmai firma asta unde nu exista tv? Hmmm...

Si ne mai miram ca nimic nu merge bine in tara asta...Pai daca toata Politia Romana sta tintuita in birouri uitandu-se la "Tanar si nelinistit" in fiecare zi in reluare de la 10...Probabil cei de la Spital se uita la "Emergency Room" etc. etc...

PS "Tanara, 27 ani, cunoscatoare de germana - f. bine, engleza - f. bine, cu simtul umorului, inteligenta, caut job intr-un birou cu televizor. Astept oferte avantajoase la tel. 0720............"

Un comentariu:

Flavius Ţerbea spunea...

Televizoare nu sunt la munca la tine, dar timp sa postezi pe blog ai acolo...deci, tot nu-i rau! :-)