miercuri, 4 iunie 2008

FITS 2008



Sibiul vibreaza, Sibiul danseaza, Sibiul misuna, Sibiul asculta.....


De joi a inceput a 15-a editie a Festivalului de Teatru de la Sibiu. In detalii cu care ne mandrim cu totii legate de numarul de tari participatne, numarul de locatii, numarul de spectacole etc. etc. nu o sa intru. O sa spun doar ca mie mi-a placut ce am vazut so far. Mi-a placut ca spectacolele de strada sunt foarte bine reprezentate anul asta. Sunt trupe pentru toate gusturile, sunt formatii diverse, care mai de care mai ciudate. Cele mai multe spectacole au loc pe centru sau in pietele centrale. Ieri am vazut 4 spectacole in decurs de 3 ore, cei drept m-am plimbat din Piata Mare pana la teatru si inapoi in Piata Mica si dupaia iarasi pe centru.



Am vazut numai un spectacol de teatru clasic, niste japoznezi care trebuiau sa rupa gura targului, teatru japonez traditional, nemaintalnit, nemaiauzit, singurul lui spectacol din europa, familie de actori aflata sub protectia imparatului, veniti la Sibiu cu 4 avioane, astfel incat daca unul se prabusea sa nu moara toata familia. Ce sa mai zic, nebunie totala, in prima zi, imbulzeala la bilete, n-am mai prins casti, asa ca am plecat acasa. Ne-am intors voiosi a 2-a zi, cu o ora inainte, am prins casti, am asteptat nerabdatori spectacolul si ne-am plictisit in voie vreo 2 ore. Nu vreau sa-i jignesc, a fost foarte frumos, dar eu a 2-a oara nu mai merg... :)


Sper sa mai prind una, alta din festivalul asta, sunt chestii chiar interesante.



Un comentariu:

Flavius Ţerbea spunea...

Bine ca ai revenit pe blog cu postari! Mi-a fost dor de ele, pe bune!
Si ce mi-ar mai placea sa fiu si eu acum la Sibiu sa-mi clatesc ochii cu "FITS 2008" si cu toata agitatia faina din centrul orasului. SA speram ca altadata. Vreodata?!